سی سی زد وود
انواع قاب درب چوبی

انواع قاب درب چوبی

انواع قاب درب چوبی:

انواع قاب درب چوبی مورد استفاده برای انواع درب عبارتند از:

 

1. قاب استاندارد: این اساسی ترین نوع قاب مورد استفاده برای درب های چوبی است که از دو پایه عمودی و یک هدر افقی تشکیل شده است.

2. قاب اسپلیت: از این نوع قاب زمانی استفاده می شود که باز شدن درب بیشتر از حد معمول باشد. این شامل دو پایه جداگانه و یک هدر است که می تواند متناسب با عرض درب سفارشی شود.

3. قاب از قبل آویزان شده: یک قاب از قبل آویزان نه تنها شامل پایه ها و سربرگ بلکه لولاها و یک تخته در است که قبلاً به آن متصل شده است. این کار نصب را آسان تر و سریع تر می کند.

4. قاب جیبی: یک قاب جیبی زمانی استفاده می شود که می خواهید درب شما به داخل حفره دیواری برود و یک درگاه مخفی ایجاد کند یا فضا را در مناطق تنگ ذخیره کند.

5. چهارچوب درب هلندی: همچنین به عنوان درهای پایدار شناخته می شود، چهارچوب درب هلندی دارای دو پانل مجزا است که می تواند به طور مستقل کار کند و امکان تهویه را در حین نگهداری حیوانات خانگی یا کودکان در داخل آن فراهم می کند.

6. چهارچوب درب فرانسوی: چهارچوب درب فرانسوی از دو در مجاور تشکیل شده است که از مرکز با لولاهایی در طرفین مقابل باز می شود و دسترسی وسیع و ظاهری زیبا را فراهم می کند.

7.فرم لس یا بدون قاب: در این مدل قاب درب مخفی بوده و درب پس از بسته شدن با دیوار اطراف خود هم باد شده.

اینها فقط چند نمونه از انواع قاب درب چوبی هستند و ممکن است بسته به ترجیحات شخصی و الزامات خاص برای سبک‌ها یا عملکردهای مختلف معماری، تغییرات دیگری نیز وجود داشته باشد.

شرکت ccz wood دارای توانمندی در ساخت انواع درب و قاب مرتبط  و متناسب با طرح مد نظر کافرمایان محترم را در کارخانه خود دارد.

پاسخی بنویسید