سی سی زد وود
انواع درب های چوبی ساختمان

انواع درب های چوبی ساختمان

انواع درب های چوبی ساختمان:

انواع درب های چوبی ساختمان که می توان از آنها در یک خانه استفاده کرد به 5 دسته تقسیم میگردد.

1. درب های پانلی: این درها از پانل های متعددی تشکیل شده اند که معمولاً یک قاب آن ها را احاطه کرده است. تعداد و ترتیب پانل ها و همچنین طراحی قاب می تواند متفاوت باشد.

2. درب های فلاش: این درب ها از دو طرف سطح صافی دارند و با قرار دادن یک هسته توپر یا توخالی بین دو ورق تخته سه لا یا ام دی اف ساخته می شوند.

3. درب های چوبی یکپارچه: این درها به طور کامل از چوب ساخته می شوند، به طور معمول یک قطعه یکپارچه یا چند قطعه به هم متصل می شوند.

4. درب های فرانسوی: که به نام درهای دوتایی نیز شناخته می شوند، از دو پانل لولایی تشکیل شده اند که از مرکز باز می شوند تا دهانه ای گسترده ایجاد کنند.

5. درهای کشویی به سبک انباری: این درهای محبوب به سبک روستایی به جای باز شدن در امتداد مسیری که بالای درب نصب شده است، می لغزند.

کلیه انواع درب ها میبواند دارای انواع رنگ از پلی یورتان تا سیلر- کیلر و یا به صورت لاک و پوست و پولیش باشد.

تفاوت اصلی این نوع درب های چوبی در طراحی و روش ساخت و ظاهر و عملکرد آنها نهفته است:

– درب های پانل و فلاش به دلیل چیدمان پانل متمایزشان زیبایی های متفاوتی را ارائه می دهند.
– چوب یکپارچه معمولاً بادوام تر است اما ممکن است در مقایسه با سایر گزینه ها گران تر باشد.
– طرح‌های درب فرانسوی و کشویی به سبک انباری ویژگی‌های عملکردی منحصربه‌فردی را برای دهانه‌های بزرگ‌تر یا اهداف صرفه‌جویی در فضا ارائه می‌دهند.

هنگام انتخاب درب چوبی برای خانه خود میبایست که عواملی مانند حریم خصوصی در مقابل باز بودن و محدودیت های بودجه و الزامات دوام را در نظر بگیرید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.

شرکت ccz wood در محل کارخانه خود و با بهره گیری از دستگاه های به روز اقدام به ساخت انواع درب های اتاق و لابی  و ورودی واحد کرده و در این ضمینه دارای تجربیات بسیار ارزشمند میباشد.

همچنین این شرکت دارای نمایندگی فروش انحصاری swm wood فنلاند در ایران میباشد.

پاسخی بنویسید