سی سی زد وود
آب بندی روف گاردن چگونه است؟

آب بندی روف گاردن چگونه است؟

آب بندی روف گاردن چگونه است؟

آب بندی روف گاردن چگونه است؟، یکی از کلیدی ترین کارهای مهندسی در ساخت باغچه پشت بام در روف گاردن  است که از دو برنامه فاز به همان اندازه مهم تشکیل شده است: برنامه ضد آب و مونتاژ باغ. موفقیت نهایی یک باغ پشت بام تا حد زیادی به طراحی و نصب مناسب هر دو برنامه کاربردی بستگی دارد.

سه عنصر طراحی ضد آب یا آب بندی روف گاردن وجود دارد که برای موفقیت سیستم ضروری است:

  • پشتیبانی از وزن اضافه شده به ساختمان. باید یک سازگاری ذاتی در باغ بام و سازه وجود داشته باشد.
  • یکپارچگی غشاء و سیستم ضد آب.
  • محل و اندازه سقف تخلیه می شود.

 

  • برنامه ضد آب در ساخت و سازهای پشت بام:

به طور معمول آینه هایی از ضد آب بودن عرشه پلازا است. در این زمینه ، غشای ضد آب در پایین سیستم ، در حالت محافظت شده یا وارونه استفاده می شود. نظر این نویسنده است که کاربرد غشای معکوس برای این نوع ساخت سیستم مناسب ترین است. این عقیده براساس یافته های تحقیق انجام شده در مجامع باغ پشت بام ساخته شده در سراسر جهان طی 70 سال گذشته است. در این پیکربندی ، غشای وارونه از اجزای باغ ، ابزار و تا حدودی ریشه های گیاه محافظت می شود.

باغهای پشت بام نه تنها زیبایی شناسی عالی را ارائه می دهند بلکه می توانند هزینه های گرمایشی و سرمایشی را کاهش داده و رواناب آب طوفان را نیز به حداقل برسانند.همین مهم سبب شده که اکثر کشورهای دنیا و خصوصا کشورهایی با تراکم جمعیت بالا این مهم را در برنامه اصلی شهرسازی خود قرار دهند و سیاست های کلی کشور خود را در جهت توسعه و حمایت از این مهم کنند.

1 دیدگاه

پاسخی بنویسید