سی سی زد وود
هزینه اجرای روف گاردن به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه اجرای روف گاردن

– هزینه اجرای روف گاردن به چه عواملی بستگی دارد؟

همواره یکی از سوالات معمول و پر تکرار از سوی کارفرمایان محترم میباشد که این مهم بسته به محل پروژه، نوع روف گاردن، نوع گیاهان مورد استفاده، تعداد گلدان‌ها، تجهیزات، نوع کف و … متغیر است. حال بهتر است در هنگام ارسال فرم سفارش، محل اجرای روف گاردن، مساحت تقریبی کف را ذکر کنید و اگر روف گاردن ساده و یا روف گاردن ارزان می‌خواهید حتما به کارشناسان این مجموعه اعلام بفرمایید یا در فرم بیان کنید تا مطابق با خواسته شما قیمت گذاری شود.

اکنون باید بگوییم که هزینه اجرای روف گاردن به عوامل متعددی بستگی دارد.برای اطلاع از هزینه طراحی روف گاردن می‌توانید همین حالا قیمت بگیرید، ولی این را بدانید که طراحی روف گاردن یک کار پروژه‌ای است که ممکن است هزینه پیشنهادی اولیه بعد از کارشناسی، و بازدید از محل پروژه به صورت دقیق ارایه گردد.

در صورت تمایل جهت برآورد هزینه اجرای روف گاردن با تماس مستقیم با کارشناسان این شرکت و یا تکمیل فرم سفارش، درخواست خود را مطرح نموده تا هر یک از متخصصان معرفی شده، پس از بررسی خواسته ها و شرایط برآورد هزینه داشته باشد. هر دو مجموعه ccz wood و ccz roof در این خصوص میتوانند خدمتگزار شما در سبز گردن بام شما باشند.

پاسخی بنویسید